مسئول بسیج دانشجویی استان یزد تاکید کرد؛

لزوم اطلاع رسانی هنرمندانه فعالیت‌های جهادی 

«عابدی» گفت: ما می‌خواهیم چتر بسیج گسترانیده شود و لازمه آن فعالیت رسانه‌ای گسترده نظیر تولید همین مستندات است.
کد خبر: ۶۶۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴ - 26May 2024

لزوم اطلاع رسانی هنرمندانه فعالیت‌های جهادی به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «اکبر عابدی» مسئول بسیج دانشجویی استان یزد عصر امروز در مراسم رونمایی از مستند‌های جهادی بسیج دانشجویی اظهار داشت: به گواه تمامی افرادی که تجربه شرکت در اردو‌های جهادی را دارند از به یاد ماندنی‌ترین اوقات زندگی تشکیلاتی هر فرد، اردو‌های جهادی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد بیان داشت: دانشجویان بسیجی استان دوشادوش سایر جهادگران در برهه‌های حساس نظیر سیل، کرونا، زلزله و ... خوش درخشیده اند و ثابت کردند جهاد آن‌ها تنها محدود به سنگر علم نمی‌شود. 

وی افزود: اردو‌های جهادی به معنای واقعی کلمه یک رزمایش برای زندگی است و کسانی که مسئولیت جهادی دارند در مسئولیت‌های دیگر نیز به خوبی ظاهر می‌شوند و این رشد شخصیتی بزرگترین خاصیت اردو‌های جهادی است.

عابدی با اشاره به پیام رهبر انقلاب خطاب به جهادگران گفت: طبق رهنمود‌های مقام معظم رهبری اطلاع رسانی هنرمندانه فعالیت‌های جهادی یکی از مطالبات جدی ایشان است و لذا ما نیز باید به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با تقدیر از زحمات صورت گرفته برای انعکاس فعالیت‌های جهادی عنوان کرد: ما می‌خواهیم چتر بسیج گسترانیده شود و لازمه آن فعالیت رسانه‌ای گسترده نظیر تولید همین مستندات است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد خطاب به دانشجویان جهادگر اعلام کرد: بسیج دانشجویی خود را مدیون تک تک شما عزیزان می‌داند و انشاالله با همراهی و هم افزایی شما عزیزان این فعالیت‌های جهادی نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است عصر امروز اکران مستند‌های جهادی پنج سال گذشته بسیج دانشجویی استان یزد با محوریت آثار "ابوالفضل یاوری"همراه با نشست کارگردان، عوامل و ادوار جهادی در دانشگاه فنی شهید صدوقی (ره) یزد برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها